Superbowl.no forum
You are not logged in. Please Register or Login.

Posted: Jan 15, 2013 7:45:14 pm
NFL-Are

Oppretter en kamptråd der vi kan diskutere litt inn mot finalen. Hvem ser sterkest ut nå? Jeg har lagt inn mine tips i bloggen, men godt mulig jeg snur underveis! :-)
"When Larry Csonka goes on safari the lions roll up their windows"

Posted: Jan 16, 2013 12:12:07 pm
BennyKanin

NFL er jo bortimot umulig å tippe, men ut fra hva jeg tror så blir det Pats mot 49ers i finalen.
Der vil 49ers holde følge lenge, men Brady får endelig sin fjerde ring.

Posted: Jan 16, 2013 5:36:59 pm
LOLfan92

Jeg håper at det blir Ravens mot 49ers. Og grunnen til at jeg mener dette er fordi jeg begynner å bli lei av å se New England i Super Bowl stadig vekk. På tide med noe nytt :-). Når det gjelder Atlanta så mener jeg personlig at de ikke er sterke nok til å slå 49ers + at en finale med Atlanta mot hvilket som helst lag kun vil være populært blant deres egne fans.

Nei, jeg håper på Harbaugh Bowl uansett hvor mye jeg ikke er fan av noen av lagene igjen i sluttspillet.

Det siste, hvor flott hadde det ikke vært for Ray Lewis å avslutte karrieren med en tur til New Orleans.
“I never want them too comfortable, ... That's not what this is about.”  -  Tom Coughlin

Posted: Jan 20, 2013 10:05:42 am
NorBronco

(Are: JIM = 49ers, John = Ravens :)  )

Om du liker det eller ikke, Patriots fortjener en ny Superbowl, Ravens gjør det ikke. Ravens har vært ustabil og til tider dårlige gjennom hele sesongen og var heldige med at både Broncos og dommerne hadde en dårlig dag på jobben forrige lørdag (til og med Mike Pereira innrømmet at dommerstanden var langt under pari i den kampen, og Broncos led mest av dette i avgjørende situasjoner). Selv om jeg har stor respekt for Ray Lewis er det en grunn til at han nå legger opp, og det kom tydlig frem mot Broncos også. Han sliter med tempo og var dårlig i coverage når han ble isolert mot Broncos' TE's. Han kommer til å gi alt, som alltid, men basert på den dårlige kampen mot Broncos ser jeg ikke at han skal være noe faktor mot angrepet til Patriots.

49ers vs Falcons er en helt åpen kamp i mine øyne og nesten umulig å tippe på i mine øyne, men jeg holder nok også en knapp på at forsvaret til 49ers holder Falcons til 21-24 poeng og Kaepernik står for 4 TD (enten med beina eller armen).

Jeg tror også at hvis Patriots møter Falcons i SB blir det Patriots-seier, mens møter de 49ers blir det nok et tap for Brady og co.
"This one's for John!"
nflpanorsk.net

Posted: Jan 20, 2013 11:17:13 pm
NorBronco

Vel, jeg tar selvkritikk på at jeg sa at Kaepernick ville stå for 4 TD alene... :)
"This one's for John!"
nflpanorsk.net

Posted: Feb 03, 2013 11:02:37 pm
Laislebai

30 minutter til kampstart, og jeg sitter alene med fruen i sofaen! Blir det noe liv her på forumet så ting kan diskuteres med mennesker som interesserer seg for fotball?
---
SHIVA KAMINI SOMA KANDARKRAM!!!