Superbowl.no forum
You are not logged in. Please Register or Login.

Posted: Sep 09, 2013 10:24:54 am
NorBronco

Vant laget ditt? Hva gledet deg, overrasket deg, skuffet deg på åpningsdagen i NFL? Og kan du tro at sesongen endelig er i gang igjen??

For min, og mitt kjære Broncos' del, ble det en rekordaften av de sjelde når Peyton Manning vartet opp med 7 touchdown-pasninger i en total overkjøring av regjerende Superbowl-mestere Ravens. Og dette var uten Champ Bailey og Von Miller, og med en Eric Decker som leverte langt unna toppnivå.

Gleder meg enormt til fortsettelsen!

Fra rundt om i NFL:
- Jeg antok i min oppkjøring til NFL-sesongen at Steelers kom til å havne sist i AFC North, til og med bak Browns, og at de kom maks til å ta 4-5 seiere. Men at de skulle være så skremmende dårlige som de var i går, var til og med over min forventning.
- 49ers - Packers ble en thriller, som forventet. Det samme gjorde Saints - Falcons. To storoppgjør i NFC, og begge leverte underholdning på øverste hylle.

Hva annet kan jeg si enn for en serieåpning!
"This one's for John!"
nflpanorsk.net

Posted: Sep 09, 2013 9:08:45 pm
fuuma

Mitt kjære Bears vant etter en litt treg start på kampen. De sleit med å få igang noe running game hele kampen mot et av de beste forsvarene i ligaen (hvertfall i mine øyne). Tror de kommer til å kjøre over mange lag med dårligere forsvar utover i sesongen så lenge nøkkelspillerene holder seg skadefrie. Den største overraskelsen for min del var vel at Jets faktisk vant, det var vel det som overrasket meg meste forrige sesong også. Var vel ikke så mye som skuffet meg, det meste gikk vel som forventet. 

Broncos kampen var artig å se på, spesielt med Julius Thomas på fantasy laget mitt. Ravens var like elendige som jeg forventet, ble sjokkert over at de vant super bowl  forrige sesong.

Posted: Sep 09, 2013 11:11:53 pm
NorBronco

Sterk seier av Bears. Mulig jeg har undervurdert dem noe denne sesongen... Evt overvurdert Bengals :D 

Jets får nyte seieren frem til torsdag. Blir nok ikke mye å glede seg over etter det.

Nå er jeg spent på Eagles nye angrep!
"This one's for John!"
nflpanorsk.net

Posted: Sep 10, 2013 4:15:19 pm
fuuma

Hehe, jeg syntes ikke Bengals spilte dårlig. Jeg tror fortsatt at Bengals kommer til å vinne AFC north, syntes ikke lagene i den divisjonen er veldig imponerende.

Eagles angrepet så ut som det fungerte ganske bra, tror Vick kan få en god sesong hvis han holder seg skadefri. RG3 og Redskins virket litt rustene, men tror de kommer sterkt utover i sesongen. Ser for meg Giants som klar sisteplass i den divisjonen i år.

Har ikke veldig troen på Jets videre, men Geno Smith gjorde det bedre enn forventet og hvis han bygger videre på den prestasjonen så er det ikke sikkert Jets sin sesong blir så aller værst. :)