Superbowl.no forum
You are not logged in. Please Register or Login.

Posted: Aug 08, 2014 11:41:38 am
erling

Warning: getimagesize() [function.getimagesize]: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/lageh/web/lagehjemmeside.no/superbowl.no/forum/includes/inc/func.inc.php on line 371

Warning: getimagesize(http://z.about.com/d/houston/1/0/y/1/-/-/Mario-Williams-Ronald-Martinez.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/lageh/web/lagehjemmeside.no/superbowl.no/forum/includes/inc/func.inc.php on line 371

Hei igjen,

beklager noe sommel når det gjelder oppstart av den tradisjonelle superbowl.no-ligaen. Det er på tide å fastsette tidspunkt, og få noen ting på plass. De aller fleste har jo blitt med over til den nye ligaen, med unntak av Are, så har jo litt opplysninger om når folk kan

1. Startupdraften ser ut til å passe for alle torsdag 28. august hvis jeg leser doodle-pollen riktig. Kan også du da Are? Jeg setter dette som tentativ drafttid

2. Auksjon eller draft, noen som foretrekker noe? Regner med en ny auksjon i år hvis ikke noen protesterer

3. Jeg tenker at kontigenten kan høynes til 300 for i år, så blir det noe mer å spille for. Payout struktur blir den samme. Overføres til kontonr. 5084 10 82289 som vanlig

4. Antall eiere:  En eier har trukket seg (Blitzbabies), en annen har jeg ikke fått svar fra (Slemdal). Tror det bør være greit å få tak i 1-2 nye, noen som kjenner noen? Alternativt går det an å kjøre med 10 og litt flere startere, men 12 er det beste etter min mening.

5. Regner med at dette blir mitt siste år som commish for denne ligaen. Det er gøy å være commish, og har lyst til å være med, man har blitt litt mye orging på meg i år, så veldig glad hvis noen andre kan ta over etterhvert.

Det var alt foreløpig tror jeg. Legger ut kopi av innlegget på superbowl.no

Erling/Commish